Ahad, 3 Mac 2013

dapur ohh dapur...

Ingatkan beli rumah ni susah... tapi rupanya... de lagi yg payah... ilham nak letak kabinet dapur... senang kata, renovate dapur lahh... payah oo... dulu sebelum dapat beli umah sendiri... tak terpikir pon pasal nak renovate dapur...

aku rasa kebanyakkan wanita yg dah berumahtangga mesti dah awal2 lagi berangan nak dapur sekian .. sekian ..kan?? aku tak.. langsung tak terpikir hal dapur idaman. nak hias dapur camne eh?... tak terpikir...



utk ruang tamu de lah... sesekali terpikir... tapi banyak kali lupe.. eehee....

berhari2 cari ilham... selak2 kat google... tapi ilham tak 'timbul' lah... tengelammm je... aduiihhh...



Nota Kena Kaki :

kempunan makan bihun hailam... masakan chinese - muslim kat seremban 2 tu.. tukang masak mee/bihun hilam belum sampaii katanya... lain kali.. kena pi after 2.30 p.m sebab time tu lerr tukang masak tu masuk keje... last2 order kuey teow goreng pedas jekk... tu pun tak berapa pedas... tapi leh kenyang 2 hari pasal diorg bagi setimbun dalam piring besar... bayangkan lerr... 

2 ulasan:

Mieza Jhaa K berkata...

Susah ek beli rumah? baru nak usha2 rumah ni.. rumah xder lagi tp angan2 nak hias rumah tu dah ada..

skuterlady berkata...

mieza jhaa K : memang susah sikit... tapi kalau dah kata nak tu... bersungguh - sungguh gak le usaha... ^_^