Selasa, 1 Januari 2013

slamat tahun baru 2013...creepieee

ehh.. dah tahun baru ekk? slamat tinggal 2012.. slamat dtg 2013... ehh...

aku tak sambut.. azam baru? pon takde... tapi... harap2 tahun ni lebih baik dari tahun2 lepas dari segala hal... gitu lahh...

haa... kelmarin, aku dah jamah ape tu.. ermm.. creepie durian.. camtu ke ejanya? aku tak sempat nak check spelling kat google... 

sejak semenjak ni kan org dok heboh citer pasal kesedapan creepie ni.. diorg kata sedap!

sampai de yg dah macam ketagih... dah makan sekali, nak lagi!

sedap sangat ehh??

kelmarin, mak beli dari kawan dia yg juga penjual creepie durian. aku kerat separuh... takut tak leh nak habis... tapi bile dah jamah... hmm... maaf... tak menepati selera aku la pulak! hee... lain nau tekak aku ni kan?

tapi sungguh la... memang tak kena ngan tekak... tapi.. kulit creepie tu aku suka... makan kulit je, intinya aku buang...boleh gitu? he3.. taklah, aku tak buat camtu pon. 

kebetulan de crieepiee inti blueberry.. haa... yg tu ok sikit la.. mampu gak la aku telan seketul... tapi.. seketul je..he3.. lepas2 tu, aku serbu durian mak aku yg terbungkus dlm plastik kat dapur tu!

giiitulah.. selamat tahun baru! ^_^

1 ulasan:

Kesuma Angsana berkata...

happy new year juga ye