Jumaat, 25 Januari 2013

Gambar pre-wedding artis tersebar... kesal?

Rasanya korang tau kot sape yg diperkatakan tu sekarang.... ye.. itu tak lain tak bukan adelahh...

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

huhh... tak nak la tulis... ngeeeeee.... carik sendri..

acik pun masa tengok gambar2 tu... well, walaupun tak lah keterlaluan sgat tapi tetap terjojol la bijik mato ni ngan pose2 ala2 romantik ... in love gila baban gituu..

know what? awal2 acik tengok bakal suami tu dulu, nampak macam alim2 je. tak tau la nape acik leh pikir camtu. tapi acik tak kisah pon.. soal jodoh.. sape leh agak kan?!

sebab tu bila tgok gmabar pre - wedding diorg tu acik sakit mata sampai terjojol.. ehh...??!!

lepas tu ni tadi acik baca, omak artis tu kesal gambar tersebar! katanya photographer tu janji nak simpan tak kan tonjol2 kat umum cam gitu..

alahai... acik tak kisah pon kalau nak hamik gambar pre - wedding tu, dah kata banyak duit kan.. tapi kan, bak kata Jang Nara tu... alangkah manisnya kalau lebih islamik... lebih simbolik... tak payah cium2 bagai, peluk2 sakan... cuba lebih perluaskan lagi skop or konsep romantik tu lebih ke arah islamik... boleh kot kan?!

errmmm... irma hasmie de tak pre - wedding picture?..ohh... takde... depa de video je... sweet, simple and short... tapi org tau... diorg in love from the moment!


kredit picture : http://zianazone.blogspot.com

***
uhukk... uhukk.... amboi... kemain acik ni mengata orang kan? acik pon nak muhasabah diri lah...

2 ulasan:

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

mau tak nye.. gambar pre wedding pun dah terlebih mesra x tau le kalau gambar wedding nanti.. akak yg dah kawin pun nengok memalu kocen aje hahhh... nanti nak ajak somi akak gi pantai jenjalan cam si liyana jasmay ni le...

lady scooter berkata...

mayang : tu lah kan? patut fikir dulu sebelum buat camni kan..