Selasa, 15 Januari 2013

belahan bontot!

ni acik nak membebel pepagi buta nih.... baru je jap tadi acik poning kepalo mikir hal anak sulung acik yg kena gegata tu... 

baru jap ni de budak laki anta barang... yg buek acik terbeliak mato nih... adooiiiyaiii....

acik nak tanye lah... nape ehh... anak2 mudo sekarang gomar bonar pakai seluar longgar? bukan tak pakai tali pinggang... pakai... tapi londeh! 

terjojol kuar jalur bontot! apo... ingat hensem na ke kalau jalur bontot tu terkuar macam tu?!

kusss semangat.... terkojut acik. ehh... acik bukan suka2 tau nak pandang! kebetulan!

acik dok tengok budak tu anta kotak2 dairi. elok time acik tengok, budak tu menonggeng.... tiuuuung..!!

ehh... nampak pulak!

aduhh.... sib baik acik tak pitam!

tolong lah ehh... kalau pakai seluar tu, biar sepadan ngan saiz pinggang kita... kalau tak leh pon, pakai tali pinggang tu biar terletak elok kat pinggang. jgan jadi cam budak tu, ade tali pinggang tapi serupa cam takdo....

4 ulasan:

Cik Rongoks Ika berkata...

ika pon tak suka tgk org laki pakai seluar londeh..

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

ishhh lawak la... itu le bkn salah kita kalu terpandang.... tp kalau terpandang mau pelupa satu ari..

lady scooter berkata...

ika : tak hebat kan? langsung tak!

lady scooter berkata...

mayang : mau taknya... segala urat saraf terkejut... sib baik tak pitam jekk...kih3