Selasa, 9 Oktober 2012

Misteri Kucing... eps. 2

Petang semalam masa aku tgh taip entry pertama pasal... misteri kucing tu... aku dgar bunyi kucing. Sayup2 je...

Berkejar ngan shida, my officemate pi cari... dgar macam kat bilik mesyuarat yg berdepan ngan meja kitorang nih.. Puas cari2... takde!

Tak puashati... kitorang cari lagi... tapi tetap tak jumpe cuma tetibe dgar lagi skali.. kali ni takde la syup2 sgt. Jelas tau! Tapi aku dgar macam kat luar opis... berkejar plak keluar. Merata kitorg gi tgok..tapi tak jumpe2 gak! aiisehhh... mane ehh?

Kitorg cakap kat brader2 se-opis nih... tapi diorg tak caya... mula la wat spekulasi seram!

Pagi... baru diorg mengaku kat de dgar bunyi kucing tu kat bilik mesyuarat... masalahnya... aku baru je tgok ni... tapi takde pon kucing tu!

Petg semalam diorg2 yg standby kat opis pon dgar gak bunyi kucing tu...tapi bile tgok...takde plak....mane ehh??





6 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

atas siling?

Kesuma Angsana berkata...

kalau KA cabut dulu sebab takut kucing hehe

lady scooter berkata...

kesuma : penakut kucing gak? sama lah..tapi saje buat2 berani..ha3

lady scooter berkata...

mrs. eady : bilik tu siling dah plaster..so.. takde ruang yg kucing tu boleh masuk... sebab tu jadi kisah misteri ni...teehee

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

hi salam kenal, dari bloglist KA, done follow, hit me back ya..

lady scooter berkata...

mayang : hi... salam kenal to you too... tqvm for following me...i'll do the same soon...XD