Sabtu, 6 Oktober 2012

Keguguran.... kembar?

Merujuk pada tajuk, sila ambil perhatian...

Bukan aku yg keguguran. Tapi ni menantu baru mentua aku a.k.a biras aku yg nikah sebelum bulan pose hari tu.

Salam takziah buat pasangan wani ( my biras ) and her husband.... aku tak sempat nak melawat lagi. ingatkan nak gi malam tadi, tapi Opal plak demam. Nak berjalan memalam dgan keadaan opal yg tak sihat tu... memang tak dapat la...

Katanya kembar! alahai... takde rezeki la mentua aku nak dapat cucu kembar yg hidup.. Dulu kak cik. Ni kak Wani plak. sabar je la byk2 yekk... rehat secukupnya...

walaupun usia kandungan baru 3 bulan... tpai bile tau kembar plak tu kan... tak tau la nak kata kan?!

Dulu kak cik pun pernah mengandungkan anak kembar. Dah sarat dah masa tu.. 7 bulan dah, bile scan tgok2... sorang dah meninggal dalam perut... sorang lagi.... hilang!

Padahal doktor dah declare dari awal lagi yg kandungan kak cik tu kembar! Just imagine la camne kak cik rasa... nak dapat kandungan tu bukan senang tau... baru lekat 2 - 3 bulan... gugur! byk kali dah macam tu.... dah berubat cara alternatif baru la boleh mengandung sampai melahirkan. rupanya ade penyebab..!

tapi kak Wani... maybe lum rezeki...

6 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...takziah buat pasangan biras syu tu yer...:(

Zie berkata...

Kesian.. moga ada rezeki lagi nanti

lady scooter berkata...

zia : insya-allah...

lady scooter berkata...

maszull : TQ mama..

-cinta soFiaSafiya- berkata...

takziah...syu untuk biras

bukan rezeki...

insya'allah,aLLAH aturkan yg lebih baik kedepan nantiuntuk mereka nnti..:)

Kesuma Angsana berkata...

takziah xpelah xde rezki tu. boleh cuba lagi theyals muda lagikan!