Rabu, 3 Oktober 2012

Follower meningkat lepas join segmen...

Join segmen cara yg paling mudah kalau kita nak perkenalkan blog kita pada kengkawan blogger yg lain. Macam aku lerr...

dulu memula nak berblogging, merangkak - rangkak jekk nak cari kengkawan blogger nih. Tak tau mana nak mula. Bila de blogger yg rajin buat segmen plus ngan syarat yg crazy simple, aku join!

Crazy simple tu berrr-erti... mudah nak ikut. Kalau de syarat nak kena like..like..loiked kat FB tu...yg tu payah a.k.a sukar bagi aku coz... aku takde akaun FB dah! Kalau nak suruh aku buat akaun semata2 nak like..like...loiked... minta maaf.. aku tak berminat.

 The latest... segmen.... ho3... blog aku ada kat senarai nih.. -->

see.... my blog!

anyway...tqvm to this owner :

So.. next time aku akan join lagi mana2 segmen yg syaratnya..crazy simple!

hu3... followers yg de... aku belum berkesempatan BW kesemuanya! Kena 'pelan2' ( perlahan2) 'kayuh'! Chhaaa--yukkk!!

2 ulasan:

Cik Puan berkata...

haahhhh....cik pon klu segmen yang bnyak syarat2 Loike2 memang tak bleh nak join.


*jemput baca http://azlyiejah.blogspot.com/2012/10/warkah-buat-isteri.html

skuterlady.blogspot.my berkata...

cik azliyzah : kan? sy join sebab nak happy je cari geng blogger.. tak suka nak pening2...teheeee...