Rabu, 19 September 2012

Tukang tanya...

Aku kan...dulu la... bile tengok en.aus tu bersiap - siap cam nak keluar rumah... rajin tau tanye...

" Nak gi mane?"

Korang yg dah bersuami pon selalu tak tanye camtu kat suami tersayang? selalu tak? pada aku itu normal...sikap ingin tahu mesti ade punye lah kat dalam hati sebagai sorang isteri... tul tak?

Tapi penah sekali tu... memang bulan tu mood dia ke laut je hari2... berrrrrr-angin je... aku lak tak pikir mende... tanye gak la cam biasa...

" nak gi mane?"

Memang dah nak terkena la masa tu kan... heeee... hangin lak dia... tak pasal je aku kena marah masa tu...

ooomang-aiiii.... sentap siiuuuttt....!! time tu laaa... 

tapi sekarang... aku tak payah sangat nak tanye2 dah sebaaaaab..... teehee...


Anak bertuah ku ini telah take - over...ha3... malahan... terlebih over... memanjang je dia nak tanye.. walaupon en. aus pakai short - pant je (  means... berlenggeng ye! ) kuar takat pintu pagar depan umah tu jekk... mesti dia nak tanye

" abah nak gi mane?"

kwang..kwang..kwannggggg!!! over kan?! senang keje aku..ha3.... aku dah de tukang tanye... walaupon tak dilantik secara rasminya...ha3... hillang sentap aku! he3...kui...kui..kuiiii.....

8 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

upah tukang tanye yeee..hehehe..

Puan Kutu berkata...

sy tak pernah tnya sbb en suami klu nkp mana2 mmg bgtau sy.hehe

hehe dh ada yg take over ye.budak2 memang pantang tgok ibu ke abah,msti tnya nak pegi mana..

lady scooter berkata...

puan kutu : kekadang en.husben kerap terlupe..tu yg jadi rajin bertanye..kih3...

lady scooter berkata...

mrs. eady : F.O.C jerr...he3

Den berkata...

hahahha...bagusnya mcm tu :)

IntaNBerliaN berkata...

sy pun ada gak kalu hubby kuar tanya nak g mana... manalah tau kot2 leh kirim beli pe2.. hihi

ct N honey berkata...

sekarang ni klu tak sempat nak tanya guna hp 3D aje senang nak check kat mana,tak boleh tipu..

lady scooter berkata...

ct N honey : ;-D