Sabtu, 1 September 2012

Sebu!

Payah bile jadi org yg jenis susah nak buang air besar nih...

Bercinta tau nak mem-buang!

PErnah la skali tu...sebab dah lama tak mem-buang, aku terbnagun tengah malam sebab perut sakit sangat! Macam menggigit - gigit je... rasa nak membuang tapi tak mau keluar!

Stengah jam bertinggung kat tandas tu kul 3 pagi... tapi...hu3... tak 'berhasil' sampai kan en. aus terpaksa ketuk pintu...

Dia pikir bininya nih pengsan kat dalam jamban tu!

sebab de sorang kawan en.aus kena macam aku.... susah nak membuang air besar.... de la dalam 2 minggu ke 3 minggu gitu... pi spital dah lambat... meninggal kawan en. aus tu.... kesian kan! gara2 lama tak buang air besar....

Bahaya kan?!

Hari pon peh beberapa hari merasa 'sesuatu' tapi tak mau gak membuang... dapat gak membuang... siap makan pisang lagi... kononnya nak mudahkan proses penghadaman.... sekali jadi... 2 kali... lali dah kot perut nih...

Tapi tu ler... sebu lah... rasa angin tu tepu kat ulu hati... nape ehh? anak2 lak... adeiih... time2 ni la nak menguji...jap2 "Maaaakk... tengok baby nih! kacau Afal! "

Jap2 kang, " Maaaaakk, tengok Afal nih... kacau bibi ( baby  : nickname payel wlupon dah besar dah! )"

Oiiihhhh..... ber-hangin kat hati...saaaabarrrrrrr!!!! 

owwgh... tadi de gi open-house kat rumah belakang... makan... errmmmm... uiihh... sedap tau bingka ubi tu! sambal yg makan ngan pulut tu pon sedap! tak manis macam sambal yg biasa diorang wat bile makan ngan pulut...manis! aku tak suka! yg ni tadi...sedap! memang sedap....!

Bingka ubi tu pon sedap...tak terlampau manis! Dapat lak tang kerak tu! perrrrgghh! meletoppp!

Errr.... ubi ngan pulut tu jenis ber-angin kan?!.... teeeheee.... patut la....!!!!

** rasa sebu perut kurang sikit dah peh termuntah tadi.. sori ehh.... entry meloya sikit malam nih...!**

Tiada ulasan: