Sabtu, 8 September 2012

Sambutan hari raya di pejabat.

Malam ni de sambutan.... yupp... sambutan sempena hari raya yg lepas. Awal2 lagi en. aus dah bagi 'green light'... katanya

" Gi je lah... bawak anak2 skali. "

Dia kebetulan malam ni keje... sebab tu yg keluar ayat cenggitu. aku memula memang rasa cam maleh ( malas ) je... nak kawal hero2 2 orang tu...aduhaiiii... poning acik nih... camno la roman eh nanti tu....

Tapi sebab dah berulang2 en.aus dok ulang ayat tu.. aku pi jugak la... tu pon sampai sana dah dekat kul 9.

Peh parking kat tepi jalan..jauh gak lerr... jenuh menapak! bimbit lak hero2 kecik tu...adeiihhh.... tau je lah..kalau dah budak2 namanya! jalan ikut suka je... dah le jalan tu banyak keta... longkang kat tepi tu pon leh tahan je kedalamannyer!

Sampai je opis... nampaknya aku yg terlambat... food banyak outlet yg dah tinggal baki2 je.. elehh.... seciput je? air pon tinggal ais je... airnya dah kering! tak de tokok tambah! pentas... tah mane2 DJ tah... ok lah... tapi stakat celoteh je.. boring ahh..!!

Penyanyi... 'tempatan'!! ha3... bermaksud.... warga2 opis jugak... tahniah sebab berani ke depan walupon nyanyian ikut tekak masing2...he3... tak mampu buat bontot aku terpaku lama di kerusi lorrrr...!!! sori ehhh... jujur punye ayat tu....

1 jam je aku leh bertahan.... peh tu...jom ank2...kita balik..!

Memandangkan duit raya pon dah dapat.... cha-loooo.... Opal kata nak hadiah.... owwhhh... hadiah cabutan bertuah tu...hmmm.... tangan aku ni mane penah bertuah.. lagipun DJ tu kata tadi.. nak kena cari sape tah utk dptkan nombor tu... alahhhh.... leceh la... nape la diorang tak letak kat kad jemputan tu skali?

Balik... en .aus tany... via s.m.s

" nape tak tunggu? tah hape la..."

Malas... lagi pon banyak faktor kenapa aku tak leh tunggu lama kat situ.,... nanti aku citer di entry lain...

To be continued....

Tiada ulasan: