Rabu, 12 September 2012

Mood menyampah!

Ko tau... baru jap ni penyelia aku menggelupur... sebab....

tetibe katanya Pengarah Pejabat ke....tuuuutttttt.... nak datang!

Yg jadi punca dia menggelupur.... diorg yg dtg tu nak hape tah tapi kitorg nak kena siapkan laptop ngan speaker ke hape segala macam jadah tu!

Masalahnye... laptop full - booking dek K.I.K kesyangan 'bapa' kitorg kat opis nih...

Aku takde masalahnya sebenarnya tapi bile mende cam keje last minit camni peh tu nak tense bagai.. memang buat haku hangin!

Sungguh daku hangin... woiii... apesal bile org yg pangkat tinggi dtg... org yg stakat 'ikan bilis' ni nak kecut bagai?

Tah hape2 lah... malas nak layan!

2 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

sabar ye :)

lady scooter berkata...

mtrs. eady : tq kerana sudi komen...now mood ok dah...he3