Rabu, 12 September 2012

Buah tangan dari PD

Semalam kan aku dihantar ke PD utk My-SPATA tu... takkan pegi saje2 je kan! makanya...

Sambil menyelam... minum air skali...

Hasilnya....


Taaadaaaa.....

Mem-pelam! bukan sikit2 ehh...

Tu diaaaaa..... sekampit!

Hampir penuh!

Memang syiookk...!! Memula tu memetik dulu... tapi dapatnye seciput je...

Cari2 galah tak jumpe... penyapu je yg de...! rembat!

Takuk2 tangkai... de gak la ter takuk buah... de la yg pecah...teeheee...

Jumpe tangga, drebar panjat...dapat le takuk tinggi sikit... dah ber-lelah takuk memanjat tangga tu... baru perasan... ade galah rupanya...!

Betuuuul kat tepi tangga tu tapi sape pon tak sedar... he3

Tukang kebun tunjuk baru kitorg perasan... bile dah jumpe galah.. haaaa...hamik kau! seguni...!

Tapi aku hamik sikit je... buat jeruk pon sodap tu kan! peh tu buat lak sambal gesek letak pelam tuhh... huhhh... meletopsss!



4 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

bnyk nyerr...

maszull berkata...

assalamualaikum syu...sedapnya buah mangga tu...:)

IntaNBerliaN berkata...

tu dia... byknya.. puas mkn :-)

*yap, harmony zamzarina n exabytes tu iklan gak... tp yg zamzarina + harmony tu susah sikit... sbb yg tu nak kne promote produk.. bila org beli br kita dpt komisen...

sy plak xpromote pun, so, xda income utk iklan tu.. heheh

lady scooter berkata...

intan berlian : oh ye ke? camtu eh... baru tau..TQ kerana sudi berkongsi maklumat...;-D