Selasa, 4 September 2012

Basikal baru


See... ini adelah beskal en.aus... de 1st ever!!

sebab en. aus pernah cakap... dia tak pernah de beskal sendiri... pasal dulu kecik2 dia hidup susah...

aku pon tak penah de beskal sendiri tapi pernah la mempunyai...wlupon beskal tu mak aku yg punye... tapi aku lenjan macam aku punyer beskal! ahakksss...

so... tak dikira la kan?! teehee...


Gigil lagi!!!! harga kedai RM 980.00... buatan China katanya

De yg sejibik camni.. buatan Malaysia...

Harga murah la sikit... RM 780.00 giteww..

Tapi biasalah... kawtim punya kawtim... en. aus dapat harga lagi rendah.. jimat!

Siap dapat 'tumbler' tu...


Pam tayar... leh lerr pam tayar scoot2 aku tu skali...teeheee...


And... beg tomei nih! siap ngan cover hitam tu as cover...

RM 700 ++ semuanya...he3.....

sekarang... en. aus dah de beskal sendiri.... yeaayyy... tapi...aku tak yeaayy... pasal aku tak leh pinjam beskal tu..s.ebab kalau aku pinjam pon... aku tak brani nak pakai... palang beskal tu tinggi giler... 

Aku dah try... kalau la terhentak kat palang tu....yeeewwheewwwheeeeewww! sakit siooottt!!! ngam2 je ngan paras ketinggian aku yg tak berapa nak tinggi ni! confirm senak seminggu!

tapi...owwhh... aku dengki... sangat dengkiii....!!! jaki semua adaaa...!!!! en. aus kata

" Beli lah 1 kalau nak." 

Boleh beli tapi bile kala pulak aku nak membawanya? yg 2 hero kecik tu... mane nak letak? owwhh... Naufal dah pandai beskal... pandai dah brek... tapi si adik tu! 

Tu la... hari tu aku kata nak beskal dalam rumah... yg leh gerak tangan ngan kaki tu... en. aus cakap

" apeeee baraaaaang!!!!!"
* dialog sebenarnya panjang! tapi aku pendekkan versi aku...teeheee...

Chetttt...!!!!

4 ulasan:

nur anis berkata...

basikal macam ni memang lama saya teringin..tapi tu la, kompem kejap je saya pakai nanti..hehe

lady scooter berkata...

nur anis : samer lah..tu yg tak jadi nak beli tu...he3

Cho Zila berkata...

kita dah ada kat rumah.. lepas raya tak gerak lagini,,..

Zie berkata...

bestnya... nak jugak