Rabu, 15 Ogos 2012

Semangat raya

Sape yg dah start cuti sok?! angkat tangan.....!!!

Ehh... dah..dah... yg angkat kaki tu... sila turunkan... takut de yg pitammm

Wahh... mesti semangat tu dah berkobar - kobar dalam dada kan?! Dah packing dah ? Ready dah menempuh perjalanan ke kampung?!

Tahun lepas aku rajin buat kad raya... ye lerr... 1st time beraya as blogger... tapi tawun ni kemalasan mencipta tu dah sampai tahap cipan dah!...over sangat MALAS tuh... apesal ehh?

Sok aku keje lagi. En. aus pon keje lagi.. lusa pon sama! Pada kengkawan yg rajin bebenar tanye tuh...

*ecehh.. macam ler diorang baca blog aku nihh... takde maknanya... omong kosong je nihh...dgan harapan sepenuh sudu agar diorang terbaca... teehee...

Saya mula bercuti sabtu nih... maknanya.... dah raya baru kami cuti! Jadi pada sesape yg dah mula bercuti minggu nih... aku nak ucapkan...


SELAMAT BERCUTI ~ SELAMAT MEMANDU ~ SEMOGA SAMPAI KE DESTINASI YG DITUJU...!!!

DAAAAAAANN...!!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..... MOHON AMPUN ATAS SEGALA KETERLANJURAN KATA2 & KEKHILAFAN YG ADA.........

SEMOGA RAYA INI, KITA DIBERKATI ALLAH...IN-SYA-ALLAH..!!!

Pandu berhati2... ingat yg tersayang... biar lambat asalkan selamat sampai ye!

4 ulasan:

nur anis berkata...

selamat hari raya kak..saya cuti start jumaat..:)

maszull berkata...

assalamualaikum syu...selamat hari raya maaf zahir batin yer...:)

lady scooter berkata...

nur anis : slamat hari raya anis...hati2 spanjang cuti raya nih..

lady scooter berkata...

maszull : sama kak...slamat hari raya...maaf zahir batin...