Isnin, 6 Ogos 2012

Hilang suara?

Ha3...gitula yg jadi kat aku since semalam. Nak bercakap tapi suara tenggelam timbul...adeiihh... macam suara rokers pon de... klau nak berangan lebih sikit...ermm... dah macam Rani Mukerjee pun de gak...serak2 giteww...hehee...

gambar : google search
Tapi malam tadi le paling siksa dalam bulan pose nih.... Mata memang dah berat.... pegang remote tv pon leh terlepas...kena lak kat dahi...sib tak benjol je...mamai punye pasal la tu..

Tak sampai setengah jam... tekak ni kemain gatal merenyam... Ya Allah... batuk bertalu2 non-stop... dah rasa macam nak terkeluar semua isi tekak.... selang 30 minit jadi lagi...tak tau la berapa kali jadi...sebab tak larat nak kira. Mata dah le mengantuk...

Ingatkan pas sahur tadi nak balas dendam balik. Elok aku letak kepala ke bantal...5 minit pas tu...jadi balik...bertalu2.... uiihh....padahal aku dah makan ubat dah tu...adooooii... siksanya... last2 aku cuba tido duduk...pon jadi  gak!!! hu3...

Tak leh tahan... kang kena gi klinik gak. Tak leh makan sekarang takpelah... yg penting ubat tu! hooii... kalau hari2 camni.... maunye hari ke 4 nanti  aku pitam! kes tak cukup tido...heee

Memandangkan suara ni dah jadi ala rocker... tak leh la cakap banyak.. Kang de lak yg terkejut kang....tak baik naya orang! he3...

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...selamat berehat yer..:)

Den berkata...

sedap tu suara serak-serak basah..hehe

jom tengok tudung
http://gerobokecik.blogspot.com

lady scooter berkata...

maszull : hu3... dapat lena jap je...1 jam...tapi al-hamdulillah...dapat la cover balik tido yg tak lena tu..heheee

lady scooter berkata...

den : i'll coming soon...thanks visit my blog..