Selasa, 14 Ogos 2012

Baju Raya kena jahit!

ape kes ni? memang la baju raya kena jahit...kalau tak jahit...bukan la baju raya namanya tue... tu kain ela namanya...
Tapi kalau gini jadinye... acaner tu?
Tak jelas ehh? ni le rupa baju raya aku yg kena jhit tu... sape yg jadi tukang jahit? lengan baju tu asalnya tak cam tu...tu bile diangkat...sebenarnya dah berpintal... aku nak masukkan tangan dah tak lepas...
Nampak tak...? habis berselirat benang jahit tu... ni baru tinggalkan sekejap je tu.. pasal masa tu aku ngantuk bebenor, aku letak le tepi.. hero2 kecik tu de la tgah baring skali ngan aku..elok aku terlelap...siap!!

Anak2 bertuah tu take over plak... adeiih... tahun dulu... Opal yg buat... kali ni... Payel pulak..tu pon ngan kerjasama Opal...

arrgghhhhhh............................................................................!!!
Acaner tu? dah berpintal... terkial2 gak membetulkannya... sib baik jarum jahit tu halus... dpat la aku buka balik jahitan berselirat tu tanpa perlu cut benang tu...
Manik2 tu asalnya takde bercampur cengitu derr....  Tapi bile anak2 bertuah tu 'mengerjakanner'... maka terjadi la begitu... dah bertabur tak ikut warna dah... peh selesaikan lengan baju yg berpintal tu... kena lak asingkan manik2 ni ikut warna...

sabaaaaaaaar je lah...

2 ulasan:

- dieyana - berkata...

dugaan bulan posa...hehhehe

lady scooter berkata...

dieyana : he3... bile ingatkan balik, rasa nak tergelak sengsorang pon ade...hehee