Ahad, 10 Jun 2012

Malas

Besok...budak2 dah start skolah kan! yeaahuu... **hati tak ikhlas sebenornye tu...**

Tapi nape aku yg terlebih malas? Bukan malas sebab kena mengajar balik... aku bukan cikgu pon! tapi...

oowh tidak.... kat dalam hati ni penuh dengan rasa kemalasan yg teramat... 

Kalau anak kata.. " Mak, sok cuti la!! mane de skolah..."

Leh tak aku cakap.. " esok cuti...!! made de keje...!!" ...???

** Hakikatnya... aku malas nak gosok baju uniform tu. peh tu nak kena pasang lak aksesori yg kecik2 tu...leceh!.. sib baik baju skolah Opal dah aku gosok awal2 hari tu...

8 ulasan:

jaakechik berkata...

iron baju mmg boring kan..haha.. nak senang hantar dobi je. tapi kopak laa kalau hari2 hantar dobi..muehehe..

Gen2Merah berkata...

hahaha.. kelakar la akak ni... mmg kemalasan itu milik abadi setiap insan.. cuma diri kita saja yang tahu menghandle nya.. ehe

lady scooter berkata...

jaakechik : tau takpe.leh wat sendiri sebenarnya tu cume antara malas dgn rajin jer...he3..opss

lady scooter berkata...

Gen2Merah : betul3...hee

mummy_ayu berkata...

tu la....semalam dah settle dah iron baju uniform keja sekali 5 pasang untuk minggu nie plus uniform tadika Ian..3 pasang..settle dah..
yg tak best..jln dah mula jam balik.. :-(

maszull berkata...

assalamualaikum syu...nasib baik la anak mama dah beso2 semuanya x payah suruh mama lg ironkn baju sekolah...:)

Zie berkata...

anak akak selalu cakap camtu gak.. hehehe

lady scooter berkata...

zia : he3... agaknye ramai budak2 cakap camtu time2 nak naik skolah balik kan?