Khamis, 7 Jun 2012

Jangan guna Youtube!

Tak tau plak tak leh pakai youtube kat opis. Katanya nanti takleh capai web HRMIS...'hang' katanya...

Iye ke?  Sebab katanya, youtube tu banyak pakai 'ruang'. Kalau 'on' youtube... youtube tu akan tarik... mende tah... tu yg jadi punca HRMIS lembab...

Hmm... bukan HRMIS tu memang selalu lembab ker? he3... ^_^...hohoo kukukuuu

12 ulasan:

Zie berkata...

ye ke tak tahu pulk... tapi kat opis zie pun tak leh bukak jugk.. disekat... mungkin betul agaknya tu....

maszull berkata...

assalamualaikum syu...kesian nyer terpaksa ikut rules opis tu kan...-:)

Makwe Kintan berkata...

sistem kerajaan mmg lembab...pastu nk salahkan website lain lak...hehe

Gen2Merah berkata...

hehehe.. saya tumpang tersenyum je la ye.. hehe

lady scooter berkata...

zie : mungmin la... sy pun tak sure.

lady scooter berkata...

maszull : kesian pada diorang yg memerlukan hiburan sambil bertugas..;-)

lady scooter berkata...

makwe kintan : don't know what to say..ha3

lady scooter berkata...

gen2merah : ha3

CINTA UNTUK KITA berkata...

hahah saya nk gelak bleh tak? hahaha

UmmiSyarni berkata...

aah syu.youtube tu besar.so banyak guna bandwidth.sbb tu yg lain akan slow.kt sini ktorang monitor sape guna bandwidth besar terus ktorg block tenet dia.lg kejam.haha...
tp kenyataan yg xboleh disangkal ialah HRMIS mmg lemb!

lady scooter berkata...

cinta utk kita : gelak je..hi3

lady scooter berkata...

ummisarni : he3...tu lagi kejam...kih3... kesiannye kat sesape yg terkena tu...