Rabu, 27 Jun 2012

Bila member se-opis gatal gelenyar..

Aku percaya mende ni kat mana2 opis pon mesti de berlaku. Tak kisah apa pangkat pon mesti ada terselit sorang dua yg 'sengal' macam ni...

Pantang nampak pompuan yg agak2 cun kat mata diorng... nak try je memanjang... nak mengendeng - ngendeng je memanjnag... ada je la alasan yg diorang gunapakai asalkan leh menggeletis ngan orang yg diorang target..

Kat opis aku pon ade je camtu. Mangsa diorang... bukan stakat anak dara... bini orang pon leh!! asalkan dapat lah... teruk betul!

Bukan muda lagi... uban dah melambak ke kepala tu ooiii... tapi tak reti2 lagi. Kalau jumpe orang cenggini... aiisehh... spoiill............

Yang heran tu... diorang yg hok jate ( lelaki ) ni tak mao plak cari pompuan2 yg spesis gatal cam diorang. Memilih jugak tu...

Tapi 1 je yg aku rasa leh wat teori... orang cenggini... biasanya bininya garang....grrrr......!! heh...*sigh..

6 ulasan:

Lia berkata...

betoi tu.. Dulu masa lia keja pun ada je yg gedikss ni.. Smpikan kami kat ofis gelar 'kerang' sbb suka menggatai. . Hehe

lady scooter berkata...

lia : orang macam tu..macam2 gelaran yg org bagi...kan.

maszull berkata...

assalamualaikum syu...suka baca yg kat bawah tu...hehehehehe...:)

lady scooter berkata...

maszull : he3... tu bukan auta tapi kenyataan kak!kih3

jaakechik berkata...

sama la kat ofis jaa pon ramai yg cenggitu. tapi depan bini mmg jenis penakut! hehe.. eh, ore klate ko?

Cikpuan rara berkata...

huh mmg cm tu lah skrg kan.kat opis mana mana pon mmg cm tu.mst ada yg suka ckp2 lucah n gatal.mencik kan.