Ahad, 22 April 2012

Overtime

Semalam ler nih... tak tau la berbaloi ke tak?

Nak diikutkan hari ni pon aku diminta buat OT semata nak siapkan buku program utk apc selasa nanti. 

Yg penting, hari ni memang aku tak larat sangat nak buat OT. Semalam pon, nasib baik hasben sudi temankan aku kat opis. Kalau tak, sorang2 jer lah aku buat OT kat opis yg serrremmm tu......

Tima kasih bebanyak kat hasben.. dari awal pagi sampai petang... kesian kat Payel... sampai terlena dia temankan aku. Hasben entah berapa kali dah dia menguap.. hehee... boring ler tu! Kesian awak! Sori yerr...

Si Opal? dia nih tak payah nak kata. Dapat tengok citer otoman kat youtube tu, takde toleh2 tempat lain langsung. Ralit dia mengadap otoman yg cakap Siam tu.

Payel lak, jap sapu lantai pakai bulu ayam, jap dia sekodeng ape tah kat lantai tu... aiihh... macam2 lah yg si kecik tu buat. Tak reti dok diam.

Cume awal2 tu je dia riuh sikit. sebab

" Mak.... antuu..!!"

Ulang2 dia cakap camtu. Tangan comel dia tu dok tunjuk kat departmen sebelah nuu..! Kan aku dah kata, kat opis tu serremmmmm...ha3... takde la heran pon bile dia tunjuk2 camtu. lagi aku tanye

" Antu tu buat ape?"

Payel jawab

" Antu...dia ak..ajiee..."

Korang paham tak ape tu? Aku? herrghh... puaslah aku teka2... 1 pon tak betul... last2 aku iya kan je lah ape yg dia cakap tu. Gasaklah kan? yg penting jangan ikut kitorang balik udah lerr...

Kul 4 tepat, dek kerana aku pon tak larat dah. Mata rasa nak terlelap jer peh tengok si kecik tu titon, aku ajak ler hero2 terhebat tu balik. he3... hebat pe... sebab leh temankan aku sampai ptg kat opis tu...sayang kamooo..!

Tiada ulasan: