Ahad, 15 April 2012

MANIA @ ASTRO…

Ade korang tengok MANIA malam tadi? Aku tengok gak sambil2 tukar kaler katak kat buku Opal tu dari hijau ke merah..he3..

Ada komentar sedikit dari aku tentang citer tu :
1. Ebi : Mamat nih… tempat pertama senarai undian? Teruja lerr konon telinga ni nak dengar.. dia bawa lagu rakyat… no. 1 ya? lepas dgar…hmm.. senyuman penuh makna aku lemparkan…camtu je ke hasilnya…? tolonglahh…!
2. Shila Hamzah : Kau @ aku ya? Cuba beri persembahan bertenaga. Dgan skinny jeannya… owh… ngeri tengok! hah… lagu tu memang rancak tapi tak payah la kot terkinja2 sangat ke depan kebelakang cenggitu.. buruk..! errkkk…
3. Awi Rafael : Mangsa kedua lepas Chaq… persembahan dia padahal lebih bagus dari si Ebi tu… Nasib lah kan.. what to do?
4. Aril : ho3… antara artis yg berjaya buat persembahan terbaik malam tadi. Tahniah!
5. Kristal : agak tenggelam suaranya…
6. Jaclynn Victor : Khabarnya hampir hilang suara, tapi cam biasa… nyanyian yg cemerlang..
7. Akim : persembahan kurang mantap lerr… macam semput2 gitu.. kerr memang sengaja ubah tune jadi camtu?he3…
8. Hafiz, Stacy, Adira, Alyah, Hazama, Atira & Estrange : Antara CEMERLANG, BAIK & TERUK… diorang di tengah – tengah…
9. Alyah : Menyanyi tak pakai kasut…? he3… teringat kat Elyana dulu…
Sekian dulu komentar FOC dari aku…he3… owh… katak merah tu ye? meh tengok sini…
cats



4 ulasan:

Zie berkata...

Mania yg buat kita lagi Giler.....

Cantik lukisan dan kaler dia tu...

lady scooter berkata...

zie : thanks...he3

fieda berkata...

ye la..ebi tu mcm tak der maknanya bertanding...zero raja lawak nyanyi lagi best la..

lady scooter berkata...

fieda : memang pun...mungkin peminat2 dia lupa, tu bukan AF lagi..tapi mania.