Khamis, 19 April 2012

Aku bukan dengki tapi...

Jeles pon tak... sakit hati ye.. tapi bukan sebab mengeluh nasib nape aku tak dapat APC... aku sakit hati.. sikit lah... ramai lagi yg bagus buat keje tapi hari ni bile dapat tau keputusan penerima APC... aku rasa

" owh... macam ni caranya ketua menilai anak buah...."

Entah... speechless? tak... menyampah! tengok katak berjoget lagi bagus.... tapi nak tengok kat mane ek?

2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...alamak nape ni sedih je...:)

lady scooter berkata...

maszull : sedih kak tapi bukan sebab sy tak dapat. sedih sebab kebanyakkan bos besar2 buta kayu bile tibe bab anugerah macam ni... mereka lebih gemar pilih yg mereka 'gemar' dari yg sepatutnya.. payah nak cakap.