Rabu, 25 April 2012

Ade orang boikot aku in silent...!

Yupp... since last week aku perasan dah. Since aku ter'busy' dan di 'bz'kan dek bos aku utk siapkan buku program APC tu. Hahaha... dah tua.. nak merajuk bagai...aiihh... tolong lah! nak boikot aku? sebab?

Coz i tak bagi job tu kat U? I know lah... that day, i ada cakap.. part call jemputan VIP, i'll give it to you. Tapi bile tengok u, sis... macam sibuk bebenor.. i hang dulu lah nak bagi that job to U. My bos lak.. keep asking me to that...to do this... last2..i pon lupe... Lupe coz asyik nak kena betulkan buku program tu...and so.. on

And U sis... dah tau i terkial2 buat keje tu, takde anisiatif ke nak datang tanye..? Ape cerr? susah kerr? Tak pon datang tanye, nak jemput sape? hah... dah tentulah aku ingat. ni dah ujung2, keje nak selesai dah baru tanye..

" eh.. hari tu kata nak bagi kat akak job tu..."

Of course.. memang le i lupe... 

Bile i cakap yg i serius terlupa, owh... nak merajuk lak... dah la i yg datang mengadah depan u, peh tu u leh nak merajuk... blah camtu jerr? Kuuuurengg.... la tu!

Merajuk la sangat...! masa tu i tak prasan sangat... tapi today.. memang ketara. i de kat situ yer.. hello..!! buat tak reti jer...he3... u fikir i kisah sis? memang tak lah... tapi i nak catit kat sini b'coz i memang suka nak ingat..ha3... actually, i takde lah marah sangat masa taip entry nih.. nak gelak lagi adelah...

i Know u mybe suka bile dgar our big boss de rasa tak puashati about VIP guest. b'coz jemputan tu u yg sepatutnya buat tapi i terpaksa take over lepas u merajuk. Hahaa... kegagalan yg berlaku bukan berpunca dr. i actually.. dan bukan sebab U jugak. ( see... i tak salahkan u pon kan?! so... adekah i teruk?! hahaaa... )

Tapi overall... majlis tu ok jerr... owh..semalam... best woo... part langit berdentum masa nak umum penerima APC semalam...ha3... black-out jap half dari level 2 nih... maaaaacam drama!

Nak gak i tanye... sis, adekah u rasa tergugat? b'coz ade junior u yg reti design buku tu cun2? kih3... if u betul2 rasa tergugat, means that i ni memang hebat lah..kuang3...

ok...enough dah aku mengarut nih... korang jangan risau, aku masih waras lagi...he3.. cume bile memikirkan ape yg sedang berlaku, rasa nak gelak pon ade gak... sori sis!





4 ulasan:

Mummy Sher berkata...

salam kenal.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

skuterlady.blogspot.my berkata...

sher : salam..i will..;-)

Mamavouge berkata...

Mmg ssh kalo nak deal ngn org tua kaki sentap...relax je...by the way im ur sileny reader...nice blog...

skuterlady.blogspot.my berkata...

mamavouge : thanks for reading my blog even as a silent reader... thanks ya..