Selasa, 21 Februari 2012

Mengungkit kesalahan..

Kalau korang kena camtu, sedih tak? kesalahan tu katalah dah lama dah.... tetibe diungkit semula... katalah seseorang tu tengah marah2... tetibe ungkit balik kesalahan tu... ape korang rasa? oren?

Marah tak? Kalau aku... confirm la marah... ye lah... dah lama jadi tetibe bile dimarahi, orang tu ungkit balik silap lama... tak kira la silap besar ke... kecik ke... geram kan?

Kalau korang kena camtu, korang buat ape? marah balik orang tu? atau 'makan dalam' jer?... kalau orang tu orang korang sayang camne lak? kalau orang lain dah tentu la korang marah balik.. ke tak? ke korang diam jugak? Aku.. kalau laki sendiri cakap gitu, mungkin aku diam jer la...'makan dalam'... sebab malas nak gaduh... nanti meleret2 merapu - rapu kan...lagi haru..! tapi kalau orang lain... confirm aku marah... 

Tak ape2 la kan?

Note : semalam kelam - kabut punye pasal sebab dah lambat nak gi opis... aku hampir2 lupa pakai helmet....argghhh...!!!! sib baik tak jauh lagi... terpaksa la patah balik... siap gelak sorang2...kih3....

Tiada ulasan: