Jumaat, 3 Februari 2012

Makcik Panic... go-head.. go-stan...


Citer ni dah basi kot.. ye la.. dah  jadi beberapa hari lepas...tapi aku nak gak citer pasal tu.. geram tengok video ni... 

lagi  geram bila baca citer pasal makcik panik tu kat sini : http://mynewshub.my

Yg aku dapat tau makcik memang takde lesen keta... Tak reti pon bawak keta...And... laki dia tinggalkan dia jap jer kat situ...

Giler ahh... kalau dah tau tak reti bawak keta tu...watpe la dok tekan ape2 lagi? jgan la pijak pape lagi kan? Memang giler la... kalau la terlanggar orang masa tu... aduhai...

Kebetulan lak masa kejadian tu, motor husband my officemate pon de gak kat situ... hu3... tak lena tido dia dibuatnya... nasib baik motor dia tak jadi mangsa makcik panik tu... dah la baru beli... 

alasan makcik tu, dia pitam masa bawak keta tu...ho3... tak logik ! kalau pitam, kaki terpijak pedal minyak...takde la keta tu leh go-stan go-stand camtu kan?... amende la...


3 ulasan:

Liza berkata...

Bahaya tul. mmg panic habis lah makcik tuh.. Follow ur blog. :)

maszull berkata...

assalamulaikum syu-aus...nasib baik x ada apa2 yg b'lakukn...:)

lady scooter berkata...

Liza : thanks.. i'll follow your's next...

maszull : tapi 1 motorbike bernilai hampia 80ribu rosak teruk... tokey kedai decided saman makcik panic tu...