Isnin, 13 Februari 2012

Lagu baru Yuna...love it...!

Aku takde la minat sangat ngan si Yuna ni... tapi lagu2 dia, trully i said... memang unik dan lain dari yang lain...

kredit to google search

Dalam banyak2 lagu dia yg aku penah dengar, lagu yg ni memang aku suka... 

Lirik:
Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia


Hati ini bukan milik ku lagi

Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…


Sayangku

Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


"Terukir Di Bintang"... ho3... memang best... aku jatuh cinta sungguh dengan lagu ni.... sekarang ni dok ulang2 dengar kat sini : www.weblagu.com..jom dengar ramai2...

5 ulasan:

Gen2Merah berkata...

lagu dia memang superb kan kak.. saya pun kadang2 terhbur gak kalau adik pasang berkali2 kat umah.. ehe

Chic Na berkata...

lagu nie mmg best.. thumbs up!

lady scooter berkata...

Gen2Merah : tu la... akak first time dgar kat Astro..eh..unik jer lagu ni...simple...catchy...

Chic Na : thumbs up too..he3

IntaNBerliaN berkata...

a'aa lagu dia mmg best kn.. sy pun suke :-)

Kancil 8349 berkata...

belum dengar lagi...insya Allah akan mendengarnya nanti