Khamis, 23 Februari 2012

Hati tersentuh hingga mengalirkan air mata..

Aku cuma sempat baca keseluruhan cerita tentang penderitaan 

si kecil ni... selepas bertarung nyawa selama 23 hari ni, akhirnya hari ni... beliau telah dijemput Illahi... sebaik saja beliau menutup mata, air matanya mengalir ke pipi..

Ya Allah... saat aku membaca entry tu, dan sekarang saat aku menaip entry ni.. aku rasa sebak... bagaimana si kecik tu dengan kudrat yg tak seberapa telah diuji Allah dengan dugaan yg begitu hebat...

Hari ni tepat 10.05 pagi tadi... akhirnya, arwah Faris 'pergi' dengan tenang... mungkin itu yg terbaik buat arwah supaya dia tak perlu lagi menanggung derita lebih lama lagi. 

Kalau nak tau cerita lanjut dari mula arwah disahkan menghidap barah darah ni hingga ke hari ni, korang leh baca di sini : airmata Faris mengalir sebaik menutup mata..

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...sedihnya mama nak pi lawat die yer...:(

lady scooter berkata...

Maszull : salam takziah buat keluarga arwah...

zara6149 berkata...

sy pun ada baca dlm website mazidul akmal tu...mmg sedih...menitiklah air mata ni...dari dia terseksa nak menanggung derita...biarlah dia pergi..itu adalah yang terbaik buat dia...bahaya jugak penyakit tu kan...

lady scooter berkata...

Zara6149 : Tu la... Baru 6 tahun. sian kan?