Khamis, 12 Januari 2012

Nak plak Opal makan..

Masa amik Opal kat PASTI semalam, ustazah yang jaga dia tu kata banyak gak dia makan. Petang masa aku nak amik tu pon dia baru mintak nak makan lagi...

Elok la tu... kat rumah pon dia nak makan tapi bersyarat... kena disuap... kalau nak harap dia makan suap sendiri... alamatnya... berjam2 la dia melekat kat kerusi tu tak buat ape... tak luak la makanan yang de depan dia tu...

Mau tak mau, kena la suap kan...adeiihh... 

Harap2 hari ni pun Opal makan banyak macam semalam....

1 ulasan:

Fitri Senin berkata...

TGK ANAK MAKAN MMG BEST