Selasa, 3 Januari 2012

Ayah demam rupanya...

Sungguh la terkejut tadi... dok call banyak kali tapi tak berjawab... asyik2 mesin operator tu yang berbunyi...

" Sorry, your number have dailed is ..."

Eh... camtu ker? he3.. sori... eden lupo lah...Ni baru ayah call semula...Rupanya start kat Penang hari tu lagi ayah dah rasa tak sedap badan.. Aku ingatkan sebab panas.. ye la.. masa tu jalan sakan... rehat pon kurang...

Tapi ayah jawab.. bukan... ni demam sebab lain..

aiihh.. pulak dah...! sebab ape? haa... tak payah citer lah... sebab aku pon tak tau. Ayah macam tak nak cakap. Takpelah.. yang penting ayah sihat.. kang kalau aku desak - desak nak tau sangat kang... marah plak ayah...

Biar lah dia rehat dulu... mudah - mudahan segera sembuh... Tadi ayah cakap dia dah ok... alhamdulillah..

Tiada ulasan: