Isnin, 19 Disember 2011

Nota kaki aku hari ni...

Asalnye malas nak buat entry hari ni. Niat lebih nak buat BW jer... tapi... takpelah, ade sikit aku nak share kat sini.

Memula sekali, kan minggu lepas aku dok citer Payel demam, lepas tu Naufal dengan our nany pon demam jugak... minggu ni, alhamdulillah... masing2 dah nak ceria semula... Naufal dengan Payel dah sembuh sekarang.. Our nanny? hurrmmm... nampak macam dah ok tapi nampak macam belum betul2 sihat. Hope kak Roha sembuh cepat...

Perkara kedua... aku Bw hari ni ke blog...



Kenal dengan Mazidul Akmal Sidek? Ni haa blog dia...not actually tentang dia tapi more to his PF666 team activity... tentang paranormal...

Nak tengok hantu? jangan harap la... kat sini hanya fakta sahaja ok... kalau ade cita - cita nak tengok hantu, kat wayang gambar dah banyak...boleh la tengok kat situ... aku pun tak harap nak tengok hantu, just nak tau pengalaman diorang meredah malam ke tempat - tempat yang kononnya berhantu... nak pegi sendiri...ha3... memang tak la... he3...!

Perkara ketiga... ni ape kes? Adlin aman Ramli isytihar 'perang' plak ngan Chef wan...gara - gara Maharaja Lawak Mega... hurmmm... selalunya tiap - tiap jumaat aku memang tunggu la M.L.M tu. Tapi last week tak sempat tengok. Just dapat tengok result je... Adlin dengan BP tersingkir...

Semalam baru betul2 dapat tengok... cam biasa, Boboi... lawak menjadi... OSBON... sikit la terkucil... yang Pi Mai dengan Syok... level biasa jer... BP... terkucil jugak la... Adlin... sama gak terkucil... Nak - nak lagi bab dia melawak tentang JURI tu...hurmmm...something wrong lah..! Tak larat nak tengok tapi paksa jugak la...sori Adlin... hati ku terasa sengal...tak tau kenapa...


Ba-poloh ( berpeluh ) ketiak den !

Tiada ulasan: