Khamis, 1 Disember 2011

Masalah gigi jarang...

Semalam katanya bos baru kat Penguusan kitorang ni nak belanja makan sate. Aku ingatkan betul - betul la bos baru tu. Rupenyer bukan..!

Ex - bos yang belanja... katanya meraikan sempena dah dapat imbuhan pencen. Patut la aku tengok dia dok bimbit berbungkus - bungkus beg plastik.

Sate? Gigi jarang? Hu3... sate tu dia order 2 jenis. 1 sate daging, 1 lagi sate ayam... Aku amik dua - dua tu skali masuk dalam 1 pinggan...

Masa nak makan, tertengok alur daging tu.. alamak...semacam.. masuk je molot... alamakkkk ( again ! ).. Liaaatttt der ! Tapi dah amik, aku 'sesah' jugak la... kesannye... hari ni gigi aku rasa tak selesa. nak makan pun rasa cam pelik jer...

Semalam dah 'flos'..tapi still rasa tak selesa... adoiyai..!

Tiada ulasan: