Selasa, 20 Disember 2011

Mane salon Muslimah?

Dah lama dah aku nak potong rambut. Last aku potong rambut dulu masa bile tah...hehee... memory short term gini la... mudah lupe.

Niat nak cari salon yang de sediakan tempat khas untuk wanita bertudung, tapii... sungguh aku lupe semalam. Kat carrefour ade salon camtu. Tapi dah namanya pon memory short term kan? Hari ni baru aku ingat...adeihh..

Harga boleh tahan lah... RM 20 untuk potong dengan blow. kalau tambah cuci, harga jadi RM 30.. cuci? takpelah... aku nak potong jer... biar ringan sikit rasa kepala ni... senang nak pakai helmet.. tak payah nak ikat - ikat rambut segala bagai tu... Fesyen? ikut jer la ape yang sesuai...

Yang penting masa tu cume aku je pelanggan kat kedai  tu and yang tukang gunting tu pon perempuan...! Potongan? Memang aku puas hati... cantik..!!

kredit to google
Yang mane 1 pilihan korang? hehee...

Tiada ulasan: