Ahad, 27 November 2011

Sebab dulu Naufal tak dapat ni...

Hari tu aku de citer kan pasal Payel nak beskal?..

Hari ni aku citer pasal Naufal plak.

Lepas je en. aus beli tricycle tu, kitorang ingat Payel la orang yang paling excited nak main tricycle tu...

Rupa - rupanyer.. Naufal !
Padahal... dia dah de pun dah beskal dia sendiri..

Tuu...haa... Cantik lagi.. Harga... RM80.

Tu pon pas puas en .aus round kat town Seremban and Bahau.

Kira murah la tu... sebab bile tengok kat pasaraya..

Beskal yang sama rupa dan warna...

RM 100 ++

Tapi... tu pon dia sibuk nak kerja kan tricycle PAyel..

Lama - lama aku tengok, tricycle tu dah macam dia punyer plak..

Yang Payel, lagi best...tak padan dengan saiz badan yang kecik...

Beskal abang dia dah nak jadi macam dia yang punya..

He3...




Tiada ulasan: