Selasa, 1 November 2011

Nasik kerabu sedap!!

Muahahaa... nak promote sikit....

Sebelum tu aku nak tanye..korang dah sarapan lum? Aku belum lagi.. Hari ni menu aku...jeng3...!

Tengok tajuk kat atas tu pon korang tau dah kan?

Nasi Kerabu plus Daging Merah...!!!

nasi kerabu senawang

Taa... daa... Haa... terliur tak ? terliur tak? Bagi aku yang lum makan ni memang terliur la... hu3...lapar plak perut nih dah..

Cer teka...agak - agak korang berapa harga dia? Memandangkan sekarang ni semua dah naik harga, agak2 korang... berapa hinggit nasik nih...

Cer teka... pastu jangan lupa tinggalkan link korang supaya aku leh BW kat blog2 korang...adiosss...!

p/s : nasi kerabu ni memang sedap...! Percaya la...ramai yang puji...termasuk aku! ha3...


Keep an eye out for #TintinHunt clues to win urself a trip to Bali or a Canon EOS 1100D DSLR!

1 ulasan:

sj berkata...

ph dh lma x mkn nasi kerabu ...