Rabu, 30 November 2011

Buka pekung di dada..

Pernah tak korang alami suatu kejadian yang a bit memalukan dan yang bestnye masa tu takde sorang pon nampak ?

Ade tak antara pengalaman - pengalaman yang korang alami tu buatkan korang rasa nak tergelak bile diingat balik?

Lepas tu, korang buat ape? Simpan sendiri kemas - kemas dalam dada ker? atau korang 'gatal mulut' citer kat kengkawan and akhirnya korang digelakkan... yang mane 1?

Kalau korang digelakkan sebab buka pekung di dada tu... ade tak korang rasa marah..atau korang sama - sama tergelak?

He3... Aku? Kalau aku rasa nak share, aku citer gak kat kengkawan pejabat. Sebab, aku tak tahan nak gelak sorang - sorang... kih3... Ye la.. kekadang perkara yang terjadi tu memang aku terasa cam bongok jer... apesal la mende tu bleh jadi kat aku?

Bile citer kat kengkawan, leh la aku gelak puas - puas...ha3... bengong kah aku sebab rela diketawakan?

Nape tak citer kat en. aus? Sebab... akhirnye aku tetap gelak sorang - sorang ...hu3... en. aus susah sikit nak gelak because of silly thing like that... That's why la aku lebih suka share ngan kengkawan...ha3... Diorang nak kutuk, kutuk la ... nak wat camne kan..

Psstt... bukan aku jer camtu. Ade sorang officer ni gred 44 baru pas citer something silly happened to her masa lunch hour tadi.. He3.. kalau nak diikutkan, dia leh simpan sorang -sorang citer tu sebab memang masa tu takde orang yang nampak. Tapi... dia memilih untuk share with us and laugh together..

Menarik kan? he3... Ade gak kitorang kutuk tapi... berpada - pada ok ! Takde la main hentam ikut suka jer kutuk 'member' tu... Ketawa pon mesti berpada - pada jugak... Sebab biasanya bila dah terlampau sangat, tu yang jadi duka... bile dah duka... hilang terus kemanisan hidup. Langsung jadi tak seronok lagi dah...


Tiada ulasan: