Ahad, 2 Oktober 2011

“Karoks” sampai letih…

Lepas insiden piring ( alcopal tau! ) tu pecah seribu petang kat rumah ayah semalam, aku decided nak pi rumah mak pulak.

Lepas aku citer kat mak, dia pon heran. Camne piring yang dah berbelas tahun guna, jenis alcopal plak tu…boleh pecah berderai ?

Sampai rumah mak, tinggal aku anak – beranak dengan mak jer. Hasben kena masuk kerja. Katanya kena standby dari 3 pagi till 6 pagi kat ner tah… Standby untuk larian apa tah kat Seremban tu… aku lupa dah…

Apa lagii… mak aku memang kaki karaoke… tuuu diaaa…mak aku pasang. Aku ingat dia yang nak nyanyi sangat. Rupanya tak… memula je mak aku nyanyi… ‘berduet’ ngan si abang…heh3… mak aku nyanyi ok la…si abang nyanyi? hmmmm…. nih, si kecik tu… Fa’el pon sekarang dah suka gak karoks… halus jer suara dia walaupun takde butir…

Huii…Haaa…OO…arr…. tu la yang kuar bila Fa’el nyanyi…lembut jer alun eh…he3…
page1

Last – last… aku yang bantai nyanyi sakan..ha3… jarang – jarang tau aku nak menyanyi karoks ni.. masuk yang ni baru 3 kali la aku tul3 nyanyi… lagu ? haaa…heh..heh… aishah…siti…ramlah ram… sikit lagu fransisca peters…uih… letih woo….semuanya menjerit sakan…erkkk…

Kalau hasben de, jangan harap ler aku nak nyanyi sangat.. apatah lagi depan public.. he3… segan uollss…dia pon kaki karoks jer tu… asal balik rumah mak, mesti karoks… atas permintaan wajib si abang..

Nape wajib? Sebaaaabbb…………. si abang pon gemar ber’karoks’…ha3….

Tiada ulasan: