Selasa, 27 September 2011

Hidungnyer ‘tercabut’ !

Ni sebelum Pa’el demam hari tu.

Biasanye sebelum en. aus pi kje, dia mesti nak cium anak2, usik2 ngan diorang dulu.Hari tu ade extra sikit. Dia pi tarik hidung si Pa’el… geram kot ! he3… gaknye kuat en. aus tarik, meraung la si kecik tu.

En. aus gelak jer. Memang sengaja la tu nak menyakat. Cam biasa, mesti Pa’el datang mengadu kat aku.

“ maakk…kit ( sakit )..!”

Panjang muncung dia. aku pun iye..iye la pujuk…eh…makin marah plak dak kecik tu..

“hah…ye la. mak pasang balik hidung tu…!”

Aku pon pegang hidung dia. Konon – kononnye nak pasang balik la hidung dia…he3…Terus dia senyap. Tak nangis dah….ha3… tah hape2 la…. agaknye dia lega hidung dia dah ade balik…kih3…Pa’el….oh.. Pa’el.
cats

3 ulasan:

Gen2Merah berkata...

alalahai.. suka dengan budak2 kecik ni.. comel kan.. ehehe

Sunah Sakura berkata...

comeynye la dia ni aiiiihhh..

syu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.