Selasa, 13 September 2011

Esok... berdebarnyer...!

Ngeh3... tak tau la nape, tapi kan bile mengenangkan esok adalah hari raptai penuh sempena Sambutan Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia.... berdebar je rasa.

Excited pon ye gak... risau pon yer gak. Hish...pendek kata, macam2 ada... ni belom lagi hari sebenar nanti.

Kalau hari  sebenar nanti... lagi berdebar kot... he3... stakat ni jabatan aku belom ade yang 'kantoi' lagi dalam barisan. ( tu yang jurulatih aku gitau tadi... )

Sok kena bangun awal sikit dari hari - hari biasa. Pastu pi kumpul kat opis dalam around 6.45 pagi, then pi tapak Sambutan tu kat town Seremban... 7.30 pg dah kena bersiap sedia dalam barisan.

9 pagi ( kalau tak silap aku ler.. ) baru bergerak buat lintasan hormat kat depan pentas. Habis plak tak tau kul brape. Berdiri berapa jam pon aku tak tau lagi. hmmm...

Ni first time tau aku terlibat ngan aktiviti besar camni. So.. memang patut la aku rasa semacam kan? First time tuu...! Harap - harap aku tak 'flop'...a.k.a rebah dalam barisan... dan harap - harap kontijen kitorang dapat buat yang terbaik sebab jabatan aku dimasukkan ke dalam senarai pasukan yang bertanding. Dah tentu la aku mengharapkan pasukan kitorang berjaya.

Semoga esok dan hari jadi nanti pasukan aku dapat buat yang terbaik dan semoga segala - galanye berjalan dengan lancar...insyaALLAH...

Tiada ulasan: