Isnin, 12 September 2011

‘Becinta’ di UPM…

e5

‘Becinta’ bukan bercinta… dalam istilah aku, ertinyer… perasaan lemau selepas menunggu sesuatu dalam masa yang leh tahan gak la lamanye… he3…

( tak boleh digunakan dalam peperiksaan B. Melayu yer… )


Bile kena tunggu lelama ni, pastu bawak plak bebudak yang tengah lasak ni… korang – korang yang dah jadi mak apak orang tentu dah paham kan…


Banyaknya ragam diorang. Tak reti dok diam… aku plak tengah boring. En. aus plak.. sampai je kat situ, dah berkejar ke tandas. sakit perut katanyer…alahai

Ape lagi… jadi le aku photographer yang nan  hado je… ngeee…

e6

Tengok…sampai herot – herot mulut opal kena paksa posing depan kamera…ha3…

e8

Si pa’el pon ade… muka baik jer kan… tapi… hu3… lagik lasak dari abang dia…

e9

Tengoookk… tak reti dok diam… jap dia berjalan sana sini, jap kang dia dok kat tepi tu… tangan…tak payah cakap… hitam… sebab pegang cermin kaca tu… opal pon sama… -.-'

e11

e12



Tiada ulasan: