Jumaat, 5 Ogos 2011

Tup..tas..wah..ka..


 Bukan nak ngumpat pasal awek dalam gambar di atas..

Tapi...aku nak share ngan korang.. 

Selama ni aku pernah la tengok awek - awek berpakaian pelik macam tu kat internet.

Korang pikir ape yek bile tengok camtu?

Aku pikir...takkan la orang Malaysia buat camtu...

Tu yang aku pikir..tolak tepi yang lain..

Then...malam tadi suami bawak aku & anak2

round kat bazar larut malam Dataran Senawang.

Suddenly... depan aku ade sorang aweks...

Kalau tengok usia...hmmm...belsan tahun lagi.

She's wearing tudung..with a bit tight blouse...

lengan pendek... tu normal lagi...

Banyak kali dah aku jumpe camtu..

Tup..tup..mata aku terpandang ke bawah...

Seluar pendek...takat lutut...

Hu3... fesyen ape yang ko pakai tu dik oii...

Maka timbul la ayat ni..

TUP..TAS..WAH..KA...

maknanye...

TUtup aTAS.. baWAH buKA...

Adehh...buruk rupenyer....

6 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

pelik tu

cik sakura berkata...

macam2 sekarang ni..

Kancil 8349 berkata...

kesian

lady scooter berkata...

mamasyaza : bukan kat Malaysia kot nih...

lady scooter berkata...

cik sakura : kan3... ;-)

lady scooter berkata...

kancil : nothing to say...he3... hanya diorang je yg tau nape diorang dressing camnih..