Sabtu, 20 Ogos 2011

Serting…

DSC00205

Pokok besar yang dah tinggal kenangan. tepi pokok tu adalah merupakan tebing tinggi dan di bawahnya adalah rumah jiran kami. dulu tebing tu tak le nampak sangat. tapi since cik miskam dah korek sikit2 nak bagi laman rumahnya lagi nampak luas, tu yg jadi tebing tu.... dulu landai lagi... tu la tempat aku selalu main dulu... ^_^

Yupp ni rumah ayah... kampung aku membesar dan namanya Felda Serting.



Dulu Serting… Since tahun 2004 ( kalau tak silap aku la…), diorang dah tukar nama kampung ni dari nama Serting kepada Raja Alias… Felda Raja Alias !

DSC01420

Tuu dia... dah lapang! tinggal tunggul dan akar dia yg bapak besar tu jek.... nak berdiri kat tepi akar tu pun dah rasa seram je... ngeri oiihhh... tebing tu dah setinggi umah 2 tingkat tu dah tau... kalau lah terjatuh... aduduuuu..... tak tau nak kata la jadi apa... -.-'




2 ulasan:

Fitri Senin berkata...

Hihihi..entry harus suci murni syu :) aku pnh g serting. Kt pilah kn?? Dh tkr nm? Br aku tau

syu berkata...

bukan kat pilah fit..he3..tapi serting tu under daerah jempol...1 jam lebih dari kuala pilah.