Rabu, 27 Julai 2011

Terkejut kambing tu...

Malam tadi husband aku tanye..


" Nak gi MAHA lagi tak? "


Aku jawab... "ok je.."


Orang yang paling excited....si kecik tu la...uih...Suara dia la yang paling kuat jerit2. Jari dah tunjuk2 dah kat lembu tu.Lepas tengok lembu ( jap je pon ), kitorang pi balik kat kandang kambing gatai tu..


Owh..kalau nak tau, korang baca la link aku yang sebelum ni kat entri sini.


Skali lagi anak kambing hari tu kena buli kat si kecik aku. Mula2 dia takut2 je..


Tapi lepas tu ! wahh...berani dia cucuk - cucuk kepala anak kambing tu. Siap ade sound effek lagi..."uik..uik...uik.." katanye...he3


Tengah dia dok cucuk - cucuk tu, bapak kambing tu pon datang. Hu3...aku tengok muka si kecik tu dah cuak. Cepat - cepat dia tarik tangan dia...ha3..tau takut..!


Si kecik tu tak puas hati lagi rupenye...dia nak lagi buli anak kambing tu.


Kebetulan anak kambing dah beralih tempat kat sebelah aku. Cepat - cepat aku sound..


"Hah...Nufail...jangan tepok buntut kambing tu ehh..."


Huh.. tak sampai pon seminit aku cakap...kelepapp..!!! haa...kena dah...


Terkejut anak kambing tu.. selambe je si kecik tu tepok buntut dia...ha3..sabau je la...


Balik tu, satu kereta bau kambing...tangan si kecik tu punye la 'wangi' ngan bau kambing...pergh...hamiss..!! Terseksa hidung aku...adeihh...


*p/s : diorang ni pun ade malam tadi kat situ...jadi juri pertandingan karoke...


 pak zaibo

razali hussein

2 ulasan:

gee ryder berkata...

hehe dia suka main ngan kambing tu kot..
amikla bela sekor ;)

blasahje berkata...

boleh tapi belum tibe masanye lagi...omak dio ni takut kambing..hu3..