Sabtu, 4 Jun 2011

Trolley tumbang

DSC00499                  DSC00500

Gambar ni dah lama aku snap..

Tompat eh… mall kat rumah aku.
Time ni aku nak beli topup..

Betul – betul kat tempat kejadian ni..
Tah sape la punye angkara buat trolley ni sampai tumbang macam tu..

Yang malang, dah tentu la kereta tu.
Lebih malang, tuan punya kereta la..

Sobab ehh.. aku tengok ade calar besar kat atas penutup bonet kereta tu…

Hish…nasib la..
Mungkin sekarang tuan ehh dah repair kot…

1 ulasan:

Puanbee2 berkata...

memang naya lah tuan punya kereta tu