Jumaat, 3 Jun 2011

'Balak hanyut'

Pepagi lagi cleaner kat tingkat 1 dah mengamuk..'
Maunye tak..
Dia masuk jamban nak cuci..
Eh... ada 'balak hanyut' dalam mangkuk jamban..
Haa..yooo..

aku ingatkan zaman asrama aku dulu je ade citer nih..
Zaman dah kerja macam ni pun ada jugak..?!

Euhh...
Apa la diorang nih..
Dah berak..opss..dah membuang tu, pam la..


Katanya pam rosak..
Baldi kan ade..?!
Jirus la..

Hayya..
Lu punya otak, lu letak mana arr?
Lutut ka?

Dah besar, umur pun bukan budak - budak lagi..
Aku marah betul perkara - perkara macam ni.


Dah 'buang', pandai - pandai la cuci..
Kucing tu pun tau nak sorokkan najis sendiri.
Ni kan pulak manusia yang ade akal..


Tak senonoh betul...

3 ulasan:

ieyza afieyna berkata...

ee..tak sgka nye. ingt budak sekolah je berperangai mcm tue.
pengotor la org tue.. huhu

blasahje berkata...

tau takpe..tah sape la yang buat macam tu..nasib baik bukan level kitorang..he3..

Mommy Fara berkata...

takde sivik....