Jumaat, 24 Jun 2011

Apex mabuk...?

Haaa masa balik kerja hari tu aku terserempak dengan 1 kereta kancil yang baru keluar dari simpang. Aku tengok kereta tu slow je.

Niat kat hati ni nak potong jer kereta kancil tu kann.. Tapi belum sempat aku nak potong, aku tengok kereta tu jap ke tengah lorong, jap jap ke tepi lorong. Haish...

Dalam erti kata lain, kereta tu bergerak macam ular kena palu. Bila dah tengok macam tu, aku rasa cuak gak la nak memotong. Bahaya nihh.. terpaksa ikut je la belakang keta tu.

Lambat pun..lambat lah. Tapi dalam hati pelikk jugak la.. nape kereta ni gerak macam tu? mabuk ke?

Aku perasan masa keta tu kuar dari simpang tadi, driver tu apek.. bukan apek tunangan cik jejari runcing atau pun saiful apek.. tapi apek betul punyer...he3 ( nawaitu gedik...nak tumpang glamer !!! werkkkkhhh )

Aku pun follow la keta tu dekat - dekat... dekat lagi.... lagi dekat...............padan la pon!!!

Rupa - rupanya apek tu drive sambil belek surat khabar..!!!!!

Kebetulan pulak jalan tu memang lurus je sebelum jumpe lampu isyarat. Maka sepanjang jalan tu la apek tu ngan selambe je belek - belek surat khabar tu dari mula sampai habis 1 paper tu.. sabar je la.

kredit to google search

Nasib baik takde kenderaan lain yang gunakan jalan tu masa tu. kalau tak, dah tentu aku akan jadi saksi segala - galanye.. hmmm..... sori arr cik elia. tajuk tu saje buat gempak..he3

takde kena mengena pun dengan si dia kesayangan kamu...he3...jangan marah arr...n_n

Tiada ulasan: